Saturday, September 5, 2009

继续旅程

今天,去了他的blog...
有一篇是说某年某月某天发生的某些事,
里面有一段大概是提到,某天有个他觉得很烦的人,又来烦着他...
我突然有种感觉那个让他很烦的人就是我,因为我也刚好作了差不多的事情..
可是日期又不对哦~也不知道是不是...
如果是我,难道那就是他对我正真的感觉?
我真的有那么烦?这个时候的感觉,既然没有伤心
但却很失望,很为自己而感到悲哀..
为什么我会爱上一个酱的人?


难道我真的爱错了人?他其实没有我想象的那般完美?
难道我的感觉一直都是错的?

小鱼啊~小鱼~离开吧~
就算你等得再久,他也不会看你一眼
是时候放下,离开了
拿起行李再继续旅程吧~

4 comments:

  1. Dont think so much!...just go ahead!!.......you can do it.........

    ReplyDelete
  2. haha thanks^^ by the way i had walk out from it^^wakakaka

    ReplyDelete
  3. love is blind... once u fell in love with some1 u won't mind wat kind of person he is...
    love oso make oneself think a lot
    so dun think 2 much ^^ u've stopped by 2 long bcoz of him!
    continue ur life journey !
    GAMBATEH OLIVIA!

    ReplyDelete
  4. haha don't worry i ahvd started my journey again since that day he rejected me~ everything goota be fine~ and now~ the one make me think alot is my studies only~the only one>.< although i don't wanted to but i have no choice...>.<

    ReplyDelete